סיכום שנה: קרנות ההשתלמות וקופות הגמל המרוויחות של 2019

שנת 2019 היתה שנה טובה מאוד למשקיעים, בשוק ההון הישראלי והעולמי גם יחד.
הורדות הריבית של הבנקים המרכזיים בעולם, הסכם הסחר בין סין וארה”ב, ומצב הרוח החיובי של הצרכנים והמשקיעים בעולם, הביא לרווחים מאוד משמעותיים לעמיתי קופות הגמל וקרנות ההשתלמות.

לעומת שנת 2018, בה רק קרן השתלמות אחת באפיק ה-“כללי” רשמה תשואה חיובית,
ב- 2019 רשמו רבות מקרנות ההשתלמות אחוזי רווח דו-ספרתיים!

מבין קרנות ההשתלמות שמנהלות לפחות 100 מיליון ש”ח במסלול ה-“כללי”, נמצאת במקום הראשון קרן ההשתלמות של אלטשולר שחם עם תשואה של 15.26% ולאחריה קרן ההשתלמות של אנליסט עם 13.44%.
קרן ההשתלמות של אלטשולר שחם, מובילה בבטחה גם את טבלת התשואות בטווח זמן ארוך של שלוש ואף חמש שנים, לאחר שהדיחה משם את קרן ההשתלמות של בית ההשקעות ילין-לפידות.

באפיק קרנות ההשתלמות המתמחות בהשקעה במניות ומנהלות מעל 100 מיליון ש”ח, נמצאת במקום הראשון בשנת 2019 קרן ההשתלמות המנייתית של אנליסט, עם תשואה של  30.22% (!).
במקום השני נמצאת קרן ההשתלמות המנייתית של אלטשולר-שחם עם תשואה של כ- 25.67% ואחריהן בפערים לא גדולים נמצאות קרנות ההשתלמות המנייתיות של מנורה, ילין לפידות ואקסלנס.

אולם, בחישוב תשואה מצטבר בחמש השנים האחרונות, עדיין מובילה בפער משמעותי, קרן ההשתלמות המנייתית של אלטשולר שחם.

השנה לראשונה, אנחנו גאים להציג לכם השוואה חכמה של פוליסות החיסכון:
באפיק ה-“כללי”, מובילה פוליסת החיסכון של הכשרה בסט אינווסט בניהול אלטשולר-שחם עם תשואה של 15.89% בשנת 2019, ובטווח של חמש שנים מובילה פוליסת החיסכון של הפניקס, עם תשואה מצטברת של כמעט 35%.


מבין פוליסות החיסכון המתמחות בהשקעה במניות, מובילה גם באפיק זה פוליסת החיסכון המנייתית של הכשרה בסט אינווסט בניהול אלטשולר-שחם, עם תשואה של מעל 27% (!) ב- 2019 וכמעט 60% תשואה מצטברת בחמש שנים.

מה יקרה ב-2020? עליות או ירידות? אנחנו באמת לא יודעים…
אבל אם אתם חושבים שזאת הזדמנות טובה לממש רווחים ולהעביר את הכסף לאפיקים פחות מסוכנים, אנחנו מפנים אתכם למאמר שפירסמנו בעבר: איך להגן על הכסף שלכם מפני הפסדים.



אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר מיי גמל נט, ולראות בעצמכם מי קרנות ההשתלמות, קופות הגמל ופוליסות החיסכון המוצלחות, בכל האפיקים השונים ובכל הטווחים, והכל מסודר בטבלאות ברורות ופשוטות.

הצטרפו ל- “אזור האישי” של מיי גמל נט, ותוכלו לקבל התראה ישירות למייל כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של קופת הגמל או קרן ההשתלמות שלכם.


לפני כל שינוי או החלטה משמעותית בנוגע לכספי החיסכון שלכם, אנחנו במיי גמל נט תמיד ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך- היועץ הפנסיוני שלכם.
זה תמיד ללא התחייבות, וברוב מכריע של המקרים, גם ללא עלות לחוסך.

השאירו פרטים, ומשווק פנסיוני או סוכן ביטוח מורשה, יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית המותאמת לכם באופן אישי. הכל ללא התחייבות וללא עלות מצדכם:




    צוות מיי גמל נט ימשיך לעקוב אחרי השינויים הנוגעים לחיסכון הפנסיוני שלכם, ויעדכן אתכם במידת הצורך.

    מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”.
    גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם.


    אהבתם את המאמר? הוא עזר לכם? שתפו אותו בפייסבוק, כדי שגם החברים שלכם יכירו אותו.
    יש לכם עוד שאלות? אתם חושבים שיש מה לשפר?
    שתפו אותנו בתגובה או במייל. בשביל זה יש את מיי גמל נט .


     


    כתיבת תגובה