ביטוח נסיעות לחו”ל לגולשי מיי גמל.נט.

מאת: יואב בן פורת, סוכן ביטוח ותיק, חובב טיולים בדגש על סקי וספורט אתגרי.

יואב בן פורת

גולשי אתר מיי גמל.נט היקרים, אתם יכולים להיעזר בניסיוני וקשרי המקצועיים, במטרה להתאים לכם פוליסה עבור ביטוח נסיעות לחו”ל, ללא עלות נוספת מצדכם.

במקרה הצורך אמשיך ללוות אתכם, ואפנה לחברת הביטוח במטרה למצות את זכויותכם, כדי שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם במלואו, בהתאם לתנאי הפוליסה.

צרו איתי קשר ונדון בחבילת הביטוח המתאימה ביותר עבורך לקראת הנסיעה לחו”ל. בריאותכם ושלומכם הם החשובים ביותר!

  • כיסוי להוצאות רפואיות במקרה של תאונה או מחלה.
  • הטסה רפואית חזרה לישראל במקרה חירום
  • סיוע בהשגה ובמימון טיפול רפואי בחו”ל
  • כיסוי לביטול/דחיית נסיעה מסיבות מוצדקות
  • כיסוי לאובדן או גניבה של מזוודות/ציוד
  • כיסוי להפסדים כספיים כתוצאה מאיחור/שיבוש בטיסה
  • כיסויים נוספים המותאמים אישית לצרכים שלך

הכל כפוף לתנאי הפוליסה במעמד החתימה.

  1. ניתן להיכנס לקישור ולבצע רכישה מהירה של פוליסה אונליין, ישירות דרך אתר פספורטכארד:
  2. ניתן לפנות אלי ישירות בווטסאפ כדי לקבל מענה לשאלות נוספות או לברר בנוגע למקרים מיוחדים הדורשים חיתום רפואי פרטני כגון, גיל מבוגר, מצב רפואי ייחודי, אזור בסיכון מיוחד ועוד.
  3. ניתן להשאיר פרטים בטופס הזה ואחזור אליכם:


    • פספורטכארד מתמחה בביטוח נסיעות לחול בלבד. זה כל הפעילות ועל זה כל הפוקוס של החברה. כל מערך השירות והחיתום הביטוחי של פספורטכארד, מרותק לנושא הזה בלבד.
    • פספורטכארד צברה ניסיון בתחום ביטוח הנסיעות של מעל 13 שנים, יצרה שותפויות והסכמים רפואיים ייחודיים בשלל ארצות על הגלובוס.
    • פספורטכארד מספקת לא פעם שירותי חילוץ גם למבוטחי חברות ביטוח אחרות בישראל בעקבות נסיונה, קשריה, והיקף פעילותה האדיר בתחום ביטוח הנוסעים לחו”ל.
    • בפספורטכארד אתם מקבלים בנתב”ג לפני יציאתכם מהארץ, כרטיס אשראי יעודי כדי שתוכלו לשלם איתו ישירות על טיפולים רפואיים (לאחר פניה למוקד השירות של החברה) ואפילו למשוך כסף מהכספומט, במקום לשלם מכיסכם על ההוצאות, ואחר כך להגיש לחברת הביטוח קבלות בתקווה לזכות בהחזר.
    • החברה חתמה על הסכמים עם כ-1,200 טרקלינים הממוקמים בתוך כ-650 שדות תעופה ברחבי העולם. בטרקלינים הללו י כולים מבוטחי פספורטכארד, שטיסתם התעכבה ביותר מ-90 דק’, להיכנס ולהעביר את זמנם בנוחות, ליהנות מגישה חופשית לאינטרנט, ומכיבוד עשיר בכל שעות היממה. הטבה זו מוענקת למבוטחי פספורטכארד, ללא עלות.

    מדיניות תמחור הפוליסות, של פספורטכארד קשיחה, לכן אני (או כל סוכן אחר) לא יכול להציע הנחות ביחס לפוליסה הבסיסית של פספורטכארד.

    אני יכול להציע לכם את שירותי בהתאמת הפוליסה, ובמיצוי זכויותיכם בהתאם לתנאי הפוליסה שרכשתם.

    חלק מהכיסויים הביטוחיים בפוליסת ביטוח רפואי לנוסעים לחו״ל יש תקופת אכשרה, לכן לא כדאי להמתין לרגע האחרון כדי לרכוש את הביטוח.

    הקדימו את בחינת הפוליסה והכיסויים הרפואיים, כדי שתוכלו להיות מוגנים גם בחו״ל.

    מדיניות הביטולים של פספורטכארד מאפשרת לבטל את הפוליסה עד מועד הנסיעה תמורת החזר מלא (לא כולל פרמיות שנגבו תמורת הרחבות כיסוי מפני ביטול נסיעה או הוצאות מיוחדות לפני נסיעה), בכפוף לתנאי הפוליסה שרכשתם בפועל.

    גם לביטוח מפני ביטול של הנסיעה יש תקופת אכשרה, לכן סוכני ביטוח ממליצים לא להמתין עם רכישת הביטוח נסיעות לחו”ל, אחרי שהזמנתם כבר כרטיסי טיסה.

    מדד איכות השירות בביטוח נסיעות לחול של משרד האוצר לשנת 2022 (האחרון שפורסם), מדרג את פספורטכארד (המופיעה תחת שם חברת האם שלה ״דייויד שילד״), במקום הראשון בביטוח נסיעות לחו״ל.

    פספורטכארד לא רק מובילה בסיכום כל המדדים, אלא גם תופסת את המקום הראשון בכל אחד מהתחומים הנמדדים! (חוץ ממהירות המענה הטלפוני, וכאן עבור גולשי מיי גמל.נט, אני- יואב בן פורת יכול לסייע).