תשואות יוני בגמל ובהשתלמות: מי הכוכב של 2020-2019, שמאבד גובה ב-2021.

שלום לכולם,
חודש יוני המשיך את המגמה החיובית שמאפיינת (נכון להיום) את שנת 2021.
למרות ירידות שערים במדדי המניות בישראל (ת”א 125 ירד בחודש יוני 0.43%-) בהובלת מניות הבנקים והנדל”ן שירדו בממוצע כ- 2.5%, הצליחו רוב קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, לרשום תשואה חיובית משמעותית, בעיקר מהשקעה באגרות חוב, מניות חו”ל, ומניות הטכנולוגיה בישראל.

אתם בטח כבר יודעים: כשיש הבדלים משמעותיים בין תשואות המדדים והאפיקים- יש גם הבדלים משמעותיים בין תשואות בתי-ההשקעות השונים.

בענף קרנות ההשתלמות במסלול הכללי, עבר להוביל בתשואה בחודש יוני בית ההשקעות ילין-לפידות, עם קרן ההשתלמות ילין לפידות קרן השתלמות מסלול כללי שהרוויחה בחודש יוני 0.95%.
תשואות בית ההשקעות ילין-לפידות, כבר תקופה ארוכה נמצאות ברמה ממוצעת ומטה, ולראשונה מזה חודשים רבים, הצליח בית ההשקעות לתפוס את המקום הראשון ברמה החודשית.קרן השתלמות כללי תשואה חמש שנים יוני 2021

בהשוואה ארוכת טווח של תשואה מצטברת בחמש השנים האחרונות, ממשיך לתפוס את המקום הראשון בית ההשקעות אלטשולר-שחם, עם קרן ההשתלמות אלטשולר שחם השתלמות כללי, שהרוויחה בחמש השנים האחרונות כ- 46.7% ושומרת על פער של כ- 3%, מהמקום השני.

בית ההשקעות הצעיר שפתח בסערה את שנת 2019, וכיכב בשנתיים האחרונות בטבלת התשואות, הוא בית ההשקעות מור.
בחודשים האחרונים, לאחר שגייס מיליארדים של שקלים, ירדה קרן ההשתלמות שלו מור השתלמות כללי, למקום השמיני, בחישוב תשואה מצטברת ב-12 החודשים האחרונים, לאחר חודשים רבים בהם היא השיגה תשואה חודשית הקרובה לממוצע הענף שלה.
לקרנות ההשתלמות הצעירות של מור, עדיין אין תשואה מצטברת לשלוש שנים.

בענף קרנות ההשתלמות המתמחות במניות, חזרה לתפוס את המקום הראשון בתשואה החודשית בחודש יוני, קרן ההשתלמות אנליסט השתלמות מניות, עם תשואה חודשית של 1.95%.קרן השתלמות מניות תשואה יוני 2021
קרן ההשתלמות המנייתית של בית ההשקעות אנליסט, כבר תופסת תקופה ארוכה את המקום הראשון בתשואה מצטברת לשלוש, ולחמש שנים, ובפער גדול על המתחרים.
אולם, חשוב לציין שבשנה האחרונה ירדה הקרן למרכז הטבלה בחישוב תשואה מצטברת ב-12 החודשים האחרונים, לאחר תקופה בה התשואות החודשיות של קרן היו מתחת לממוצע (בעיקר בחודשים בהן שוק המניות עלה בחוזקה).
בחישוב תשואה מצטברת בשלוש שנים, השיגה קרן ההשתלמות המנייתית של אנליסט, תשואה מצטברת של כ- 63.5% (בפער אדיר של 23.7% על המקום השני), ובחישוב תשואה מצטברת לחמש שנים, השיגה הקרן תשואה של כ- 101.3% (פער של 11% על המקום השני).

בענף קופות הגמל המכוונות לגיל החוסך, ממשיך בית ההשקעות אלטשולר-שחם, לתפוס את המקום הראשון בכל שלושת קבוצות הגיל, בחישוב תשואה מצטברת בחמש השנים האחרונות.קופת גמל עד 50 תשואה חמש שנים יוני 2021
ראוי לציין שבשנה האחרונה ירד בית ההשקעות אלטשולר-שחם לחלק התחתון של טבלת התשואות ב-12 החודשים האחרונים.
בית ההשקעות אלטשולר-שחם, ירד למקום הרביעי, בחישוב תשואה מצטברת בשלוש שנים האחרונות בקופות הגמל המותאמות לחוסכים עד גיל 50, ואם לא נראה התאוששות בתשואות שלו בזמן הקרוב, הוא יאבד את המקום הראשון בתשואה המצטברת לשלוש שנים בקופות הגמל המיועדות לחוסכים בני  50-60, ולקופות הגמל המיועדות לחוסכים בגילאי 60 ומעלה.

בענף פוליסות החיסכון, תפס בחודש יוני את המקום הראשון, בית ההשקעות מיטב-דש המנהל פוליסות חיסכון דרך תוכנית ה-“בסט אינווסט”, של חברת הביטוח “הכשרה”.
בענף פוליסות החיסכון במסלול הכללי השיגה בחודש יוני פוליסת החיסכון הכשרה חברה לביטוח בע”מ – מנוהל באמצעות מיטב דש ניהול תיקים בע”מ – כללי, תשואה של 1.16% תפסה את המקום הראשון, ובפער גדול של 0.37% מהמקום השני.קופת גמל עד 50 תשואה חמש שנים יוני 2021
בענף פוליסות החיסכון במסלול המנייתי השיגה פוליסת החיסכון הכשרה חברה לביטוח בע”מ -מנוהל באמצעות מיטב דש ניהול תיקים בע”מ- מניות, תשואה של 1.97%, ובפער גדול של כ- 0.6% מהמקום השני.
פוליסת החיסכון המנייתית של הכשרה בניהולו של מיטב-דש, היא המצטיינת מבין פוליסות החיסכון באפיק המנייתי, ותופסת את המקום הראשון גם בחישוב תשואה מצטברת לשלוש שנים (55.24%), וגם בחישוב תשואה מצטברת לחמש שנים (94.55%).
ראוי לציין שלאחר מספר חודשים בהם היו התשואות החודשיות של פוליסת החיסכון המנייתית של מיטב-דש, מתחת לממוצע הקטגוריה, בחישוב תשואה מצטברת ב-12 החודשים האחרונים, ירדה פוליסת החיסכון המנייתית של מיטב-דש למקום התשיעי בלבד, ובפער של מעל 12% מהמקום הראשון בו נמצאת פוליסת החיסכון הפניקס מסלול השקעה מתמחה מניות, של חברת הביטוח הפניקס.

בהשוואה ארוכת טווח של חמש שנים ממשיכה להוביל את המסלול הכללי, פוליסת החיסכון הפניקס מסלול השקעה כללי של חברת הביטוח הפניקס, עם תשואה מצטברת של 49.33%, כ- 4% מעל פוליסת החיסכון הכשרה חברה לביטוח בע”מ- כללי, שנמצאת במקום השני.

לאחרונה הוספנו במיי גמל.נט, השוואה חכמה של קרנות פנסיה.
אנחנו מקווים שתכנסו ותפיקו תועלת מהפורטל החדש שהכנו עבורכם בנושא הפנסיה, ותגדילו את מעורבותכם בעתיד הכלכלי שלכם ובחיסכון שלכם לגיל הפרישה.

בענף קרנות הפנסיה המקיפות, חודש יוני היה החודש של הפנסיה של “איילון-מיטב“.
חברת הביטוח איילון הנמכרת לקבוצת משקיעים בראשות מנכ”ל איילון לשעבר מר אמיל וינשל, לאחר פטירתו של הבעלים מר לוי רחמני ז”ל, הצליחה לתפוס את המקומות הראשונים בחודש יוני, כמעט בכל האפיקים השונים.

כנסו לפורטל החדש שהכנו ,וגלו מי קרן הפנסיה המובילה בישראל.

איך אפשר לסכם חודש של תשואות בלי קופות הגמל להשקעה?גמל להשקעה מניות תשואה שלוש שנים יוני 2021הענף הצומח של קופות הגמל להשקעה עדיין לא סיים חמש שנים, אולם בהשוואה מצטברת של 3 שנים, מצליח שוב בית ההשקעות אנליסט, לתפוס את המקום הראשון באפיק הכללי עם קופת הגמל להשקעה אנליסט קופת גמל להשקעה כללי,שהשיגה תשואה של 26.31%, וגם את המקום הראשון באפיק המנייתי, עם קופת הגמל להשקעה אנליסט קופת גמל להשקעה מניות, עם תשואה מצטברת של 62.34% ובפער אדיר של כ- 15.6% מהמקום השני!

 

חודש יוני, המשיך את המגמה החיובית בשוק ההון, מה יקרה בחודש יולי?
אנחנו נמתין כמוכם לעדכון התשואות הקרוב.


מי יהיו המרוויחים והמפסידים של שנת 2021? 
אין לנו מושג, אבל אם תצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם.


היכנסו לדף הראשי של מיי גמלנט או לדפים המיוחדים שהכנו עבורכם להשוואת קופות הגמל, קרנות ההשתלמות, קרנות פנסיה, קופות גמל להשקעה, פוליסות חיסכון, קרנות פנסיה, ותוכנית חיסכון לכל ילד, ותוכלו לראות מי קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המצטיינות בכל טווחי הזמן, ובכל אפיקי ההשקעה.צוות מיי גמל נט, מבקש לאחל לכם בריאות טובה, והצלחה בהשקעות.


איך תיגמר שנת 2021? עליות או ירידות? אנחנו באמת לא יודעים…
אבל אם אתם חושבים שזאת הזדמנות טובה לממש רווחים, ולהעביר את הכסף לאפיקים פחות מסוכנים, אנחנו מפנים אתכם למאמר שפירסמנו בעבר: איך להגן על הכסף שלכם מפני הפסדים.



מיי גמל נט, מזמין אתכם להיכנס ולראות בעצמכם מי קרנות ההשתלמות, קרנות הפנסיה, קופות הגמל, ופוליסות החיסכון המוצלחות, בכל האפיקים השונים ובכל הטווחים, והכל מסודר בטבלאות ברורות ופשוטות.

הצטרפו ל– “אזור האישישל מיי גמל נט, ותוכלו לקבל התראה ישירות למייל כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של קופת הגמל, קרן ההשתלמות, קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון, קרנות פנסיה, ותוכנית חיסכון לכל ילד שלכם.


אנחנו במיי גמל.נט תמיד ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך- היועץ הפנסיוני שלכם, זה תמיד ללא התחייבות, וברוב מכריע של המקרים, גם ללא עלות לחוסך.

השאירו פרטים, ומשווק פנסיוני או סוכן ביטוח מורשה, יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית המותאמת לכם באופן אישי. הכל ללא התחייבות וללא עלות מצדכם:




    הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, ונוכל לעדכן אתכם בכל מה שחדש ומשפיע על קרן ההשתלמות, פוליסת החיסכון, קרן הפנסיה, וקופת הגמל שלכם.


    צוות מיי גמל נט ימשיך לעקוב אחרי השינויים הנוגעים לחיסכון הפנסיוני שלכם, ויעדכן אתכם במידת הצורך.

    מיי גמל.נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, קרנות פנסיה, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”.
    גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל.נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם.


    אהבתם את המאמר? הוא עזר לכם? שתפו אותו בפייסבוק, כדי שגם החברים שלכם יכירו אותו.
    יש לכם עוד שאלות? אתם חושבים שיש מה לשפר?
    שתפו אותנו בתגובה או במייל. בשביל זה יש את מיי גמל.נט .


    לקריאה נוספת:

    מה הם הכללים החשובים בהשוואה נכונה של קרן השתלמות?

    איך בוחרים קרן השתלמות?

    מה עדיף, קרן פנסיה ביטוח מנהלים או קופת גמל?

    חיסכון לילדים, איך ואיפה כדאי לחסוך לילדים שלנו.

    היתרונות של קופת גמל להשקעה

    כתיבת תגובה