מיי גמל נט מתחדש: בואו להכיר את הכלים החדשים שיעזרו לכם בעולם הגמל, ההשתלמות, והחיסכון.

שלום רב, בשעה טובה אנחנו שמחים לבשר לכם שסיימנו מהלך של שדרוג ושיפור האתר.

חוץ מתיקונים ושיפורים כלליים באיכות הגלישה, הוספנו מספר כלים שיעזרו לכם לבחור את קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המובילות בישראל.

הוספנו לראשונה אפשרות למעקב קבוע אחרי תשואות של קופות גמל וקרנות השתלמות נבחרות. לאחר הרשמה קלה ופשוטה, נוצר עבורכם “אזור אישי” מאובטח, בוא תוכלו להתעדכן בתשואות הגמל וההשתלמות שבחרתם. בנוסף ישלח לכתובת המייל שלכם, דוא”ל פעם בחודש עם פירוט התשואות שהשיגו קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שבחרתם.

הוספנו ארבעה דפי השוואה חדשים הכוללים הצגה והשוואה חכמה של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המובילות בארץ, הפתוחות להצטרפות לציבור הרחב:

בכל קבוצה של קופות גמל או קרנות השתלמות, בעלות רמת סיכון דומה או המתמחות בהשקעה באותו אפיק השקעות, יוצגו 10 הקופות או הקרנות המובילות בקבוצה מבחינת תשואה, לטווחי זמן שונים.

אם קופת הגמל או קרן ההשתלמות שלכם אינה מופיעה ברשימה (אנחנו מצטערים לשמוע :), עדיין תוכלו למצוא אותה בקלות ע”י הקלדת השם או המספר שלה בחלון החיפוש המופיע בראש הדף הראשי שלנו, ולגלות מה מצב התשואה שלה לעומת המובילות.

3. בהתאם לשאיפה שלנו לקדם ולשפר את הידע וההבנה של הציבור בישראל למגוון החסכונות שלו, אנחנו ממשיכים לפרסם בדף הבלוג שלנו, מגוון מדריכים בנושאים שונים הנוגעים לעתיד הכלכלי שלכם.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לרשימת התפוצה שלנו, ומבטיחים “לא לחפור” :).

בכל שאלה, טענה או תקלה, אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר.

 


מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד“.
גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם. בכל זמן, בכל מקום, במחשב, בסלולר, בטאבלט או במייל.

הצטרפו ל- “אזור האישי” של מיי גמל נט, ותוכלו לקבל התראה ישירות למייל כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של קופת הגמל, קרן ההשתלמות, גמל להשקעה, פוליסות חיסכון, ותוכנית “חיסכון לכל ילד” שלכם.


אהבתם את המאמר? הוא עזר לכם? שתפו אותו בפייסבוק, כדי שגם החברים שלכם יכירו אותו.
יש לכם עוד שאלות? אתם חושבים שיש מה לשפר?
שתפו אותנו בתגובה או במייל. בשביל זה יש את מיי גמל נט .


למידע נוסף: מיי גמל נט מתחדש, לראשונה בישראל- השוואה חכמה של פוליסות חיסכון!


 


3 מחשבות על “מיי גמל נט מתחדש: בואו להכיר את הכלים החדשים שיעזרו לכם בעולם הגמל, ההשתלמות, והחיסכון.”

  1. כתוב לעיל:
    לאחר הרשמה קלה ופשוטה, נוצר עבורכם “אזור אישי” מאובטח, בוא תוכלו להתעדכן בתשואות הגמל וההשתלמות שבחרתם. בנוסף ישלח לכתובת המייל שלכם, דוא”ל פעם בחודש עם פירוט התשואות שהשיגו קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שבחרתם.
    לא כתוב איך בוחרים.
    בצעתי כמה השוואות של קה”ש וקפ”ג. באם ההשוואות שעשיתי נרשמה אצלכם ואקבל עליהם דו”ח חודשי במייל ?
    או שבוחרים אחרת ?
    כיצד ?

    הגב
    • שלום,

      לאחר הרשמה והתחברות גש לכל דף של קופה או קרן השתלמות ושם תראה אייקון של לב משמאל לשם הקופה או הקרן.

      לחיצה על אייקון הלב מוסיפה את הקופה או הקרן לאיזור האישי שלך.

      לחיצה נוספת מסירה אותו מהאיזור האישי

      הגב

כתיבת תגובה