איך להימנע מ-“כפל ביטוח” בביטוח בריאות

בעיית הביטוחים הכפולים נפוצה מאוד בתחום ביטוחי הבריאות.

לרובנו יש ביטוח משלים ברמה כזאת או אחרת, לחלקנו יש גם ביטוח רפואי קיבוצי ממקום העבודה (שלנו ו/או של בן הזוג), וחלקנו אף עושים ביטוח רפואי פרטי.

ישנה בדרך כלל חפיפה בין הכיסוי הביטוחי של פוליסות הביטוח השונות ולכן המבוטחים בכמה ביטוחי בריאות נפגעים ובעצם משלמים על אותו ביטוח פעמיים.

מה אנחנו בתור לקוחות צריכים לעשות כדי להימנע מכיסוי ביטוחי כפול:

אתם יכולים להיכנס לאתר הר-הביטוח ולבדוק אם יש לכם פוליסות ביטוח שונות לכיסוי בפני אותו נזק (שוב, עיקר הבעיה של ביטוח כפול היא בתחום ביטוח בריאות).

אם גיליתם שיש לכם פוליסות חופפות כאלו, יש לפנות בהקדם לסוכן ביטוח מקצועי ואובייקטיבי, לבדוק מולו שאכן יש כפל ביטוח, וכיצד יש לתקנו.

חשוב לדעת: פוליסות הבריאות הפרטיות מתמקות בשלושה תחומים עיקריים: תרופות מחוץ לסל, ניתוחים בארץ, והשתלות. אולם, אין שתי פוליסות בריאות זהות, תמיד יהיו הבדלים בין הפוליסות.
במקרה ויש יתרונות וחסרונות בשתי הפוליסות ואין ברצונכם להסתפק באחת, תמיד יש לכם אפשרות לפנות לחברת הביטוח ולבקש לקבל “החרגה” או הוספה של כיסוי בהליך של “חיתום” פרטני מול חברת הביטוח.

הצגנו לכם כאן בקצרה את עיקרי הדברים. לפני שאתם מחליטים על ביטול/שינוי תנאי פוליסת ביטוח, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם סוכן ביטוח, ולבחון את ההחלטה בעיניים של איש מקצוע מוסמך.
יש בהחלטה הזו היבטים משמעותיים ארוכי טווח התלויים גם במצב רפואי קודם של המבוטח, המצדיקים לא פעם חוות דעת אישית של סוכן ביטוח מורשה.


לבדיקה חינם וללא התחייבות של כפל ביטוח או קבלת הצעה לפוליסת ביטוח בריאות פרטית, שתשלים ותתאים לכיסוי הרפואי הקיים שלכם- השארו פרטים וסוכן ביטוח מורשה יחזור אליכם.

    בדיקת כפל ביטוחפוליסת בריאות פרטית חדשה


    בהצלחה!