איך להגן על הכסף שלכם מפני הפסדים

Winter Is Coming?
שנת 2018 , לא האירה פנים למשקיעים ולחוסכים בארץ ובעולם.
חששות ממלחמת סחר בין ארה”ב לסין, עליה בריבית הבנק המרכזי בארה”ב, וגלישה של איטליה במדרון בדרך למשבר חוב חדש, גררו את שוק ההון העולמי (והישראלי), לירידות שערים שנבעו מחששות שהכלכלה העולמית בדרך להאטה, ואולי אף למיתון.

לנו במיי גמל נט, אין מושג וגם אין יומרה לדעת מה צופן העתיד בשוק ההון, ואם כדאי לכם להעביר את הכסף ל-“חוף מבטחים”, או לנצל את הירידות בשווקים כדי לקנות “בזול”.
אנחנו רוצים להציג בפני מי שחושש ורוצה להגן על הכסף שלו, את האפשרויות העומדות בפניו:

1. העברה של הכסף למסלולי השקעה פחות מסוכנים:

לכל גוף המנהל קופת גמל, קרן השתלמות, ביטוח מנהלים, פנסיה וכו’, יש מסלולים מסוכנים יותר ומסוכנים פחות.

המסלולים הפחות מסוכנים הם: מסלולים המתמחים בהשקעה באג”ח ממשלתי, באג”ח ללא מניות, או באג”ח עם אחוז השקעה נמוך במניות (הכי נמוך: עד 10%).

אנחנו באתר של מיי גמל נט, מסדרים את מגוון קופות הגמל קרנות ההשתלמות לפי אפיק ולפי סיכון.
כל אפיק השקעות שתרצו ובכל רמת סיכון שתבחרו, תוכלו למצוא בקלות מי קופת הגמל או קרן ההשתלמות שהרוויחה לחוסכים שלו הכי הרבה כסף, ובטווחי זמן שונים, והכל מסודר בטבלאות פשוטות וברורות בדפים מיוחדים:

2. מסלולים מובנים המיועדים ללקוחות המעוניינים בסיכון יותר נמוך:

קופות הגמל הרגילות מפעילות שלושה מסלולים המותאמים לפי גיל החוסך.
המסלול הפחות מסוכן הוא המסלול לחוסכים מגיל 60 ומעלה.
באפשרות כל חוסך, בכל גיל, לבקש מהחברה המנהלת את קופת הגמל, לעבור למסלול מותאם גיל, לפי רצונו. חוסך שרוצה להקטין את הסיכון לכספו יכול לבקש לעבור למסלול גיל 60 ומעלה.

תוכנית “חסכון לכל ילד”, היא תוכנית עם שלושה מסלולים מובנים ברמות סיכון מוגבר, בינוני או מועט.
ניתן לעבור בין המסלולים באופן חופשי, חוסך שמעדיף שכספי החיסכון של ילדיו יהיו במסלול פחות מסוכן, צריך לפנות למוסד לביטוח לאומי ולבקש לעבור לאחד מבתי ההשקעות שמנהלים את כספי התוכנית במסלול סיכון מועט.

3. רכישת הגנות על התיק:

שוק ההון הוא זירת מסחר מאוד מפותחת הכוללת מכשירים פיננסים המשמשים להגנה על השקעות, הנקראים: אופציות וחוזים עתידיים. שימוש במכשירים הללו, דורש ידע והבנה. לכן, אנחנו לא ממליצים על שימוש באופציות וחוזים עתידיים, למי שאין לו ניסיון וידע בנושא.
פניה ליועץ השקעות או למנהל תיקים מוסמך, יכולה לסייע לכם מאוד בנושא.

חשוב לנו במיי גמל.נט לחזור ולהדגיש:

לכל פעולה שאתם עושים בחסכונות שלכם, יש משמעויות ארוכות טווח והשפעות חד-פעמיות בתחומים של מיסוי, תשואה וסיכון. לכן, חשוב וכדאי לכם להתייעץ לפני ביצוע הפעולה עם היועץ הפנסיוני שלכם או אם יועץ פנסיוני אחר. אנחנו במיי גמל.נט חושבים שזה נכון לבחון את ההחלטה בעיניים של איש מקצוע מוסמך, ולקבל חוות דעת מקצועית, שתתאים את החיסכון לרצונות שלכם, למצבכם הכלכלי הנוכחי, ולתוכניות שלכם לעתיד.


אם ברצונכם לשמוע פרטים או לקבל הסבר מפורט ומקצועי, לפני ביצוע פעולות בנוגע להשקעות ולחסכנות שלכם: השאירו פרטים ומשווק פנסיוני בעל רשיון, יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית, ללא התחייבות וללא עלות.

    קופת גמל להשקעהפוליסת חיסכוןקרן השתלמותניהול תיק השקעותקופת גמל רגילה




    מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”. גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם. בכל זמן, באתר או במייל, במחשב או בסלולר.

     


    כתיבת תגובה