בוטל הקיצוץ בפנסיה של גמלאי קרנות הפנסיה הותיקות

שר הרווחה חיים כץ, הודיע כי הקיצוץ בפנסיה של גמלאי “עמיתים” (קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר), אשר תוכנן להיכנס לתוקף בתחילת חודש יוני השנה, בוטל.
הקיצוץ נועד לסגור את הגרעון שתפח לכ- 5 מיליארד ש”ח בקרנות הפנסיה הוותיקות, כתוצאה מהעובדה שגיל הפרישה לנשים לא הועלה לפי התוכנית הרב שנתית של משרד האוצר, ועדיין עומד של 62.
הקיצוץ המתוכנן בגובה 1.26% מהפנסיה בהודעת השר אומנם “בוטל”, אולם ועדת הכספים של הכנסת אישרה רק דחיה של הקיצוץ עד לינואר 2020.

משרד האוצר ינסה להעביר עד אז להעביר חוק להעלאת גיל הפרישה לנשים כדי להתמודד עם הגירעון התופח בכ- 200 מיליון ש”ח כל שנה בעקבות אי העלאת גיל הפרישה.


תיקון 190 הוא כלי מיוחד לחסכון עבור גמלאים או פורשים לפנסיה המגלם הטבת מס מאוד משמעותית, הלוקחת בחשבון גם כספי פיצויים שמשכתם בעבר הרחוק.


להסבר מקיף, פשוט ומובן – השאירו פרטים ומשווק אובייקטיבי יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית, ללא עלות וללא התחייבות:




    מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”.
    גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם. בכל זמן, בכל מקום, במחשב, בסלולר, בטאבלט או במייל.

    הצטרפו ל- “אזור האישי” של מיי גמל נט, ותוכלו לקבל התראה ישירות למייל כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של קופת הגמל, קרן ההשתלמות, קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון ותוכנית חיסכון לכל ילד שלכם.


    אהבתם את המאמר? הוא עזר לכם? שתפו אותו בפייסבוק, כדי שגם החברים שלכם יכירו אותו.
    יש לכם עוד שאלות? אתם חושבים שיש מה לשפר?
    שתפו אותנו בתגובה או במייל. בשביל זה יש את מיי גמל נט .


     


    כתיבת תגובה