לראשונה בישראל: מיי גמל נט מוסיף השוואת תשואות חכמה, גם לפוליסות חיסכון!

לראשונה בישראל, בנוסף לקרנות ההשתלמות, קופות הגמל, קופות הגמל להשקעה, ותכניות חסכון כל ילד, מיי גמל נט מוסיף כעת: השוואה חכמה גם של פוליסות חיסכון.

אנחנו במיי גמל נט ממשיכים לחדש, ולהפוך את השוואת התשואות של החסכונות וההשקעות שלכם, לשקופים וברורים יותר, גם אם אין לכם השכלה פיננסית.

כעת, אם יש לכם פוליסת חיסכון, או אתם רוצים לפתוח פוליסת חיסכון, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לדף היעודי שהכנו עבורכם, ולראות מי פוליסת החיסכון המרוויחה, מה הסיכון שלה, באיזה אפיק השקעות היא מתמחה, וגולת הכותרת: איזה תשואה היא הרוויחה עבור החוסכים שלה, ביחס לפוליסות החיסכון המתחרות!

היכנסו לדף השוואת פוליסות חיסכון, ותוכלו בקלות לראות מי פוליסת החיסכון הרווחית והכל ביחס לסיכון ולאפיק ההשקעות בו היא מתמקדת.

אם תרשמו לאיזור האישי במיי גמל נט, ותוסיפו את פוליסת החיסכון שלכם לרשימת המעקב, תוכלו לקבל הודעה חודשית למייל, ולהמשיך לעקוב אחר תשואות פוליסת החיסכון שלכם בנוחות, ובזמן שלכם.

למידע נוסף:
מהי פוליסת חיסכון?
מה עדיף פוליסת חיסכון או קופת גמל להשקעה?

בברכה
צוות אתר מיי גמל נט


לפני כל שינוי או החלטה משמעותית בנוגע לכספי החיסכון שלכם, אנחנו במיי גמל נט תמיד ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך- היועץ הפנסיוני שלכם.
זה תמיד ללא התחייבות, וברוב מכריע של המקרים, גם ללא עלות לחוסך.

השאירו פרטים, ומשווק פנסיוני / סוכן ביטוח מורשה, יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.
ללא התחייבות וללא עלות מצדכם:




    צוות מיי גמל נט ימשיך לעקוב אחרי השינויים הנוגעים לחיסכון הפנסיוני שלכם, ויעדכן אתכם במידת הצורך.

    מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”. גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם.


    למידע נוסף, להלן מאמרים נוספים שפורסמו בבלוג על פוליסות חיסכון:

    פוליסות חיסכון: פוליסות השקעה שמנהלות חברות הביטוח


     


    כתיבת תגובה