סיכום שנת 2012 בשוק הגמל

שנת 2012 היית שנה חיובית בשוק הגמל. עליות השערים בשוקי המניות והאג”ח תורגמו לתשואות גבוהות כמעט בכל האפיקים.
את טבלת התשואות השנה ממשיך להוביל בהפרש ניכר בית ההשקעות אלטשולר-שחם.

זוהי השנה השלישית ברציפות שהוא מוביל במקום הראשון אם תשואה שנתית של 14.9%-15%.

השוואת-אלטשורל-2012

אחרי הקופות והקרנות של אלשטולר (“גמל כללי” ו-“להיט”) ממוקמות קופות הגמל של מנורה עם תשואה שנתית של 12.4% והראל עם תשואה שנתית של כ-12.1%.

השוואת-אלטשורל-השתלמות-2012

כפי שניתן לראות בטבלה גם בענף קרנות ההשתלמות ממשיך בית ההשקעות אלטשולר שחם להוביל את טבלת התשואות- ובהפרש ניכר. שתי הקרנות שלו “נירית” ו-“השתלמות כללי” השיגו תשואה של 14.9%- 14.5%. אחריו ממוקמות קרנות ההשתלמות של הראל ופסגות שהשיגו תשואות של 11.7%- 11.3%.

בענף קופות הגמל מדברים רבות על ההצלחה המתמשכת של גלעד אלטשולר וצוות ההשקעות שלו, לייצר תשואה עודפת לעמיתים שאת חסכונותיהם הוא מנהל, ולהוביל את טבלת התשואות לאורך זמן רב.

אם נבדוק את התשואה המצטברת בחמש השנים האחרונות (כולל 2008- שנת המשבר הפיננסי), נגלה שבית ההשקעות ילין לפידות ממשיך להוביל את טבלת התשואות אם תשואה מצטברת של כ-44.8% ואחריו ממוקמת קופת הגמל “גלעד” של הראל עם תשואה מצטברת של כ-38.6%. קופת הגמל “כללי” שבניהול אלטשולר-שחם נמצאת במקום הרביעי.

השוואת-אלטשורל-גמל-חמש-שנים.gif

אתר מיי גמל-נט נועד לתת לכלל ציבור השכירים והעצמאים, אפשרות לבדוק ולהשוות את ביצועי קופת הגמל וקרן ההשתלמות שלהם בלחיצת כפתור.

האתר כולל גם ממשק פשוט הכולל את פרטים הנוספים, כגון: פרופיל הסיכון וקבוצת ההתמחות שלה, היקף והרכב נכסיה, פירוט התשואה שהביאה לעמיתיה בטווחי זמן שונים, דמי הניהול הממוצעים שגבתה מהם ופרטים חשובים נוספים בנוגע למדיניות ההשקעות הספציפית של הקופה.

נסו בעצמכם ותראו כמה קל ופשוט להשוות את ביצועי הגמל, ההשתלמות, פוליסות החיסכון, וקופות הגמל להשקעה שלכם, עם מיי גמל נט.


השאירו פרטים ומשווק פנסיוני בעל רשיון יחזור אליכם, כדי לתת לכם ייעוץ מקצועי, פשוט ומובן, ללא התחייבות וללא עלות.


    קופת גמל להשקעהפוליסת חיסכון



    7 מחשבות על “סיכום שנת 2012 בשוק הגמל”

    כתיבת תגובה