מה עשתה קופת הגמל שלכם בפברואר?

מדדי המניות והאג”ח המקומיים המשיכו לעלות בחודש פברואר. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות במסלול הכללי הרוויחו בממוצע 0.9%-1%, בדומה לתשואה הממוצעת בחודש ינואר.

את טבלת התשואות בקופות הגמל הגדולות מוביל בית ההשקעות ילין-לפידות עם תשואה של 1.3% ובמקום השני “מיטב תגמולים כללי” עם תשואה של 1.2%. את הרשימה סוגרות קופות הגמל של בית ההשקעות אקסלנס: “גמל פלטינום” ו-“אקסלנס גמל” שעלו ב-0.7% ו- 0.3%, בהתאמה.

gemel22013

בענף ההשתלמות התוצאות היו דומות: מבין קרנות ההשתלמות הגדולות,קרן ההשתלמות של ילין-לפידות מובילה עם תשואה של 1.2% יחד עם קרן “השתלמות-כללי” של כלל ביטוח ו-“השתלמות מסלול כללי” של בית ההשקעות מיטב. את הרשימה סוגרות גם כאן קרנות ההשתלמות של אקסלנס: “אקסלנס השתלמות פלטינום” ו- “אקסלנס השתלמות” עם תשואות של 0.6% ו- 0.4%, בהתאמה.

hishtalmut22013

כמו תמיד, חשוב להזכיר שקופת גמל וקרן השתלמות הם מכשירי חיסכון לטווח ארוך ומומלץ מאוד לבחון את ביצועיהן לאורך זמן ולא מספר חודשים בודדים.

אתר מיי גמל-נט נועד לתת לכלל ציבור השכירים והעצמאים, אפשרות לבדוק ולהשוות את ביצועי קופת הגמל וקרן ההשתלמות שלהם בלחיצת כפתור.

האתר כולל גם ממשק פשוט הכולל את פרטים הנוספים, כגון: פרופיל הסיכון וקבוצת ההתמחות שלה, היקף והרכב נכסיה, פירוט התשואה שהביאה לעמיתיה בטווחי זמן שונים, דמי הניהול הממוצעים שגבתה מהם ופרטים חשובים נוספים בנוגע למדיניות ההשקעות הספציפית של הקופה.

נסו בעצמכם ותראו כמה קל ופשוט לראות מה עשתה קופת הגמל שלכם עם מיי גמל נט.


השאירו פרטים ומשווק פנסיוני בעל רשיון יחזור אליכם, כדי לתת לכם ייעוץ מקצועי, פשוט ומובן, ללא התחייבות וללא עלות.


    קופת גמל להשקעהפוליסת חיסכון



    כתיבת תגובה