מה חשוב שתבדקו בקרן הפנסיה שלכם?

קרן פנסיה היא מוצר איכותי בדמי ניהול נמוכים, שמטרתו לספק לכם קצבת קיום בכבוד כאשר תגיעו לגיל פרישה.

כדי לבחור קרן פנסיה עליכם לקחת בחשבון מספר שיקולים כגון: גובה דמי הניהול, הרווחים שצוברת הקרן, אוכלוסיית הקרן, עלות הכיסוי הביטוחי שהיא מעניקה לחוסכים בקרן, ואיכות השירות שהיא נותנת.

לחיסכון בקרן פנסיה שני יתרונות מרכזיים:

  1. דמי הניהול הזולים יחסית לעומת המכשירים האחרים, מגדילים את פוטנציאל צבירת הכסף עד לגיל הפרישה.
  2. מדינת ישראל מעניקה לקרנות הפנסיה (ולביטוחי המנהלים) אפשרות לרכוש אג”ח מיועדות, שהם למעשה אגרות חוב של המדינה (ללא סיכון), בריבית גבוהה מאוד של 4.86% לשנה פלוס הצמדה למדד, בהיקף של 30% מסך נכסי הקרן.

כאשר אנחנו בוחרים קרן פנסיה, יש יתרון בהצטרפות לקרן פנסיה בעלות שיעור איזון אקטוארי חיובי או שלילי נמוך על פני זמן, לעומת הישארות בקרן פנסיה בעלת שיעור איזון אקטוארי גבוה שיפגע ברווחים שצוברת קרן הפנסיה ויקטין את הקצבה העתידית שיקבלו העמיתים החוסכים בקרן הפנסיה כאשר יגיעו לגיל פרישה.

העמיתים החוסכים בקרן פנסיה, זכאים כאמור לקצבת אובדן כושר עבודה אם יאבדו את יכולתם לעבוד, ובמקרי מוות יורשיהם זכאים לקבל קצבת שארים מקרן הפנסיה.

חוסך שעובר מקרן פנסיה אחת לאחרת, תקופת האכשרה שצבר בקרן הפנסיה הישנה נשמרת לו בקרן הפנסיה החדשה.

למעבר קרן פנסיה יש השלכות כלכליות וביטוחיות משמעותיות, לכן לפני כל שינוי או החלטה משמעותית בנוגע לפנסיה שלכם, תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך – היועץ הפנסיוני שלכם.


השאירו פרטים ומשווק פנסיוני בעל רשיון יחזור אליכם, כדי לתת לכם הסבר מקצועי, מפורט, פשוט ומובן, ללא התחייבות וללא עלות בנושא קרן פנסיה.



    הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו, ונוכל לעדכן אתכם בכל מה שחדש ומשפיע על קרן ההשתלמות, פוליסת החיסכון, קרן הפנסיה, וקופת הגמל שלכם.


    עשרות אלפי שכירים לא יודעים שמגיע להם כסף חזרה מהמדינה!
    השאירו פרטים ורואה חשבון מוסמך יחזור אליכם,
    יבצע בדיקת זכאות מקיפה ומקצועית, ויגלה
    אם מגיע לכם החזר מס – ללא עלות.
    ***סודיות מובטחת***


    צוות מיי גמל נט ימשיך לעקוב אחרי השינויים הנוגעים לחיסכון הפנסיוני שלכם, ויעדכן אתכם במידת הצורך.

    מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, השוואת תשואות קרנות פנסיה, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”.
    גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם.


    למידע נוסף:


    הבהרה: המאמר נכתב על ידי מערכת אתר מיי גמל נט כשרות לגולשים. במידע עלולות ליפול טעויות, ועשויים לחול בו שינויי חוק ושינויים אחרים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לביצוע פעולה כלשהי בכל סוג נכס, כולל בקופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, פוליסות חיסכון או כל חיסכון/ השקעה, או נייר ערך אחר, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם, והכל בכפוף לתנאי השימוש של האתר.