איך בוחרים קרן השתלמות?

איך בוחרים קרן השתלמות שמתאימה לכם, ומי קרן ההשתלמות שהצליחה להשיג את הרווחים הגבוהים ביותר לחוסכים שלה:

בחירת קרן ההשתלמות היא זכות שלכם בלבד, ואינה תלויה בהסכמה של אף גורם אחר.

בישראל פועלות כיום כ- 230 קרנות השתלמות, לכל חברה המנהלת קרנות השתלמות, יש מספר קרנות השתלמות המנוהלות בפרופיל סיכון שונה, כגון: קרנות השתלמות המשקיעות אחוז גבוה מסך הנכסים שלהם במניות, ולעומתן קרנות השתלמות אשר אינן משקיעות בכלל במניות.

כל חברה מנהלת בדרך כלל גם קרנות השתלמות המתמחות באפיק השקעות מיוחדים, כגון: אג”ח ממשלתי או מניות.

אנחנו במיי גמל נט, מרכזים את כל קרנות ההשתלמות הקיימות בישראל, מסווגים את כולן לקבוצות השוואה נפרדות לפי רמת סיכון ולפי אפיק ההשקעות המרכזי, כדי שתוכלו להשוות בצורה טובה ונכונה את התשואות והרווחים שהקופות השיגו לחוסכים שלהן.

כל מה שנשאר לכם לעשות, זה להיכנס לטבלאות התשואות שהכנו עבורכם, ולגלות מי קרנות ההשתלמות המצטיינות, אשר השיגו לחוסכים שלהם את התשואה הגבוהה ביותר.

כמו בכל שינוי או החלטה משמעותית בנוגע לכספי החיסכון שלכם, אנחנו במיי גמל נט ממליצים לכם גם להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך.


השאירו פרטים, ומשווק פנסיוני אובייקטיבי, יחזור אליכם ללא התחייבות, וללא עלות מצדכם:

    העברת קרן השתלמות קיימת- עד 200,000 שח צבירההעברת קרן השתלמות קיימת- מעל 200,000 שח צבירהפתיחת קרן השתלמות חדשה




    לקריאה נוספת:


    הבהרה: המאמר נכתב על ידי מערכת אתר מיי גמל נט כשרות לגולשים. במידע עלולות ליפול טעויות, ועשויים לחול בו שינויי חוק ושינויים אחרים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לביצוע פעולה כלשהי בכל סוג של נכס, כולל קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, פוליסות חיסכון או כל חיסכון או נייר ערך אחר, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם, והכל בכפוף לתנאי השימוש של האתר.


    נתוני התשואות והאחזקות המוצגים באתר מיי גמל.נט, מקורם במאגרי המידע הממשלתיים השונים של משרד האוצר ו- רשות שוק ההון, בפרט אתרי גמלנט, ביטוח נט, ו- פנסיה נט, הנגישים לציבור.