מה חשוב לדעת לפני שפותחים תיק השקעות?

היתרון המרכזי של ניהול תיק-השקעות על אפיקי ההשקעה והחיסכון הנזילים האחרים (קופות גמל להשקעה, קרנות נאמנות ופוליסות חיסכון), היא ההתאמה האישית לצרכים ולרצונות של הלקוח.
בשאר האפיקים, מנוהל כספו של הלקוח תחת אותה מדיניות השקעות, יחד עם כספי הלקוחות האחרים.

כיום, נוהגים רוב בתי ההשקעות לשלב בתיקים המנוהלים שלהם, גם קרנות נאמנות ותעודות סל.
כמובן שיש לכך הצדקה כאשר מדובר בתיקים “קטנים” של מאות אלפי שקלים בודדים, על מנת להוזיל ללקוח את עלויות הקניה והמכירה של ני”ע, ולתת ללקוח גם בתיק קטן אפשרות לפזר את השקעותיו בין מספר רב של ני”ע.

כאשר אתם מנהלים מו”מ עם בית השקעות במטרה לפתוח תיק השקעות, חוץ מדמי הניהול, חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

  • מי צוות ניהול ההשקעות ומה הניסיון שלהם.
  • אם התיק ינוהל ע”י השקעה בקרנות הנאמנות של בית ההשקעות ו/או בתעודות-סל שבבעלותו, מה יהיו דמי הניהול שיגבו ממנו ישירות המכשירים הללו, ומה יהיו דמי הניהול האפקטיביים שישלם הלקוח לבית ההשקעות.
  • איך ישמר הקשר בינכם לבין מנהל ההשקעות או מנהל קשרי-הלקוחות שיטפל בכם.
    מייל, דואר, טלפון, האם אתם רוצים שיחת עדכון חודשית/רבעונית וכו’.
  • מה תשואות העבר שהשיג בית ההשקעות.

כמו תמיד, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לפני קבלת החלטות פיננסיות.


למידע נוסף בנושא תיקי השקעות, השאירו פרטים, ויחזור אליכם ללא עלות, משווק אוביקטיבי בעל רישיון, עם הצעה אטרקטיבית לפתיחת תיק השקעות מנוהל בבתי ההשקעות המובילים, המותאמות אישית לכם.




    עשרות אלפי שכירים לא יודעים שמגיע להם כסף חזרה מהמדינה!
    השאירו פרטים ורואה חשבון מוסמך יחזור אליכם,
    יבצע בדיקת זכאות מקיפה ומקצועית, ויגלה
    אם מגיע לכם החזר מס – ללא עלות.
    ***סודיות מובטחת***


    אהבתם את המאמר? הוא עזר לכם? שתפו אותו בפייסבוק, כדי שגם החברים שלכם יכירו אותו. יש לכם עוד שאלות? אתם חושבים שיש מה לשפר? שתפו אותנו בתגובה או במייל. בשביל זה יש את מיי גמל.נט .


    לקריאה נוספת:


    הבהרה: המאמר נכתב על ידי מערכת אתר מיי גמל נט כשרות לגולשים. במידע עלולות ליפול טעויות, ועשויים לחול בו שינויי חוק ושינויים אחרים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לביצוע פעולה כלשהי בכל סוג של נכס, כולל בקופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, פוליסות חיסכון או כל חיסכון/ השקעה, או נייר ערך אחר, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם, והכל בכפוף לתנאי השימוש של האתר.