איך בוחרים קופת גמל?

איך בוחרים קופת גמל, ומי קופת הגמל שהצליחה להשיג את הרווחים הגבוהים ביותר:

בישראל פועלות כיום מאות קופות גמל, לכל חברה המנהלת קופות גמל יש מספר קופות גמל המנוהלות בפרופיל סיכון שונה, כגון: קופות גמל המשקיעות אחוז גבוה מסך הנכסים שלהם במניות, ולעומתן קופות גמל אשר אינן משקיעות בכלל במניות.

כל חברה המנהלת קופות גמל, מפעילה קופות גמל בשלושה מסלולים המותאמים לגיל החוסכים (במסגרת המודל החכ”מ): עד גיל 50, בין 50 ל-60, ומעל גיל 60.

ככל שקבוצת גיל החוסך צעירה יותר, כך יושקעו כספי המסלול בנכסים מסוכנים יותר, תחת ההנחה שיש לחוסכים בקופת הגמל, אופק זמן ארוך יותר עד שיצאו לגמלאות.

בנוסף כל חברה מפעילה ומנהלת גם קופות גמל המתמחות באפיק השקעות שונים, כגון: קופות גמל המתמחות בהשקעה באג”ח ממשלתי או קופות גמל המתמחות בהשקעה במניות.

אם אתם רוצים לדעת מי קופת הגמל המרוויחה, אתם יכולים להיכנס לטבלאות התשואות שהכנו עבורכם באתר מיי גמלנט, ולגלות מי קופות הגמל המצטיינות, אשר השיגו לחוסכים שלהם את התשואה הגבוהה ביותר (בהתאם לאפיק ההתמחות ורמת הסיכון של קופת הגמל).

למפקידים לקופת גמל במעמד שכיר או עצמאי, יש הטבת מס משמעותית. כדאי להתעייץ עם סוכן פנסיוני או יועץ מס כיצד למקסם אותה.

כמו תמיד, בכל שינוי או החלטה משמעותית בנוגע לכספי החיסכון שלכם, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ גם עם איש מקצוע מוסמך- היועץ הפנסיוני שלכם.
זה תמיד ללא התחייבות, וברוב מכריע של המקרים, גם ללא עלות לחוסך.


השאירו פרטים, ומשווק פנסיוני אובייקטיבי יחזור אליכם, עם הצעה משתלמת, המותאמת במיוחד עבורכם ללא התחייבות, וללא עלות מצדכם:

    העברת קופת גמל קיימת- עד 200,000 שח צבירההעברת קופת גמל קיימת- מעל 200,000 שח צבירהפתיחת קופת גמל חדשה



    מדריכים נוספים שאולי יעניינו אותך:


    הבהרה: המאמר נכתב על ידי מערכת אתר מיי גמל נט כשרות לגולשים. במידע עלולות ליפול טעויות, ועשויים לחול בו שינויי חוק ושינויים אחרים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לביצוע פעולה בכל סוג של נכס, כולל קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, פוליסות חיסכון או כל חיסכון או נייר ערך אחר, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם, והכל בכפוף לתנאי השימוש של האתר.