איך להשקיע 30 אלף שקל

סכום של 30,000 ₪ יושקע בדרך כלל בקופת גמל להשקעה או בקרן נאמנות, להשקעה בקופת גמל להשקעה יש יתרונות משמעותיים שאין בהשקעה בקרן נאמנות.

הרבה מהחברות שמנהלות תיקי השקעות לא מוכנות להשקיע את הכסף ישירות בני”ע אם התיק הוא מתחת 250 אלף ₪.

פנו ליועץ בבנק בנוגע להשקעה בקרנות נאמנות או השאירו פרטים כאן באתר מיי גמל נט ומשווק פנסיוני מורשה ועצמאי, יחזור אליכם עם הצעה משתלמת להשקעה בפוליסת חיסכון או קופת גמל להשקעה.

לפני כל שינוי או החלטה משמעותית בנוגע לכספי החיסכון שלכם, אנחנו במיי גמל נט תמיד ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך – היועץ הפנסיוני שלכם. זה תמיד ללא התחייבות, וברוב מכריע של המקרים, גם ללא עלות לחוסך.


השאירו פרטים, ומשווק פנסיוני / סוכן ביטוח מורשה, יחזור אליכם. ללא התחייבות וללא עלות מצדכם:




    לקריאה נוספת:

    מה עדיף, קרן פנסיה ביטוח מנהלים או קופת גמל?

    חיסכון לילדים, איך ואיפה כדאי לחסוך לילדים שלנו.

    היתרונות של קופת גמל להשקעה


    מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד“.


    הצטרפו ל– “אזור האישישל מיי גמל נט, ותוכלו לקבל התראה ישירות למייל כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של קופת הגמל, קרן ההשתלמות, קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון ותוכנית חיסכון לכל ילד שלכם.


    הבהרה: המאמר נכתב על ידי מערכת אתר מיי גמל נט כשרות לגולשים. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי חוק ושינויים אחרים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לביצוע פעולה בקופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם, והכל בכפוף לתנאי השימוש של האתר.