למה כדאי להצטרף לאזור האישי של מיי גמל.נט

שלום רב,
ה- “אזור האישי” של מיי גמל.נט, הוא המקום שבו תוכלו להתעדכן באופן מאובטח ורציף, בתשואות קרנות ההשתלמות, קופות הגמל, קופות גמל להשקעה, קרן הפנסיה, פוליסות החיסכון, ותוכנית “חיסכון לכל ילד” שלכם.

אחרי שתצטרפו לאזור האישי (ללא עלות או התחייבות מצדכם),
תוכלו לקבל מאיתנו מייל חודשי, ישירות לתיבת המייל שלכם עם התשואה שעשתה עבורכם קרן ההשתלמות, פוליסת החיסכון קרן הפנסיה או קופת הגמל שלכם.

איך מצטרפים לאזור האישי של מיי גמל.נט? 

1. היכנסו לעמוד ההרשמה ל-“אזור האישי”, באתר מיי גמל נט.

2. תוכלו להירשם בעזרת חשבון הפייסבוק, הגוגל או בעזרת כתובת המייל שלכם.

3. הקלידו את שמכם, כתובת המייל שלכם, והסיסמא שבחרתם, וסיימתם את ההרשמה.

4. כעת תוכלו לעקוב אחרי קופת הגמל, קרן ההשתלמות, גמל להשקעה, קרן פנסיה, פוליסת חיסכון ותוכנית “חיסכון לכל ילד” שלכם ע”י סימון ה- , המופיע בדפי קופת הגמל, פוליסת החיסכון, קרן ההשתלמות או קופת הגמל להשקעה.

5. גם אם לא תבחרו קופת גמל, קרן השתלמות או פוליסת חיסכון למעקב, תקבלו מייל המודיע לכם שעודכנו התשואות החודשיות באתר מיי גמל נט.

6. יש לכם עוד שאלות? אתם חושבים שיש מה לשפר?
אנחנו זמינים במייל, בשביל זה יש את מיי גמל נט .

בברכה,

צוות מיי גמל נט


מיי גמל נט הוא אתר אינטרנט להשוואת תשואות קרנות ההשתלמות, השוואת תשואות גמל להשקעה, השוואת תשואות קופות גמל, השוואת תשואות פוליסות חיסכון, השוואת תשואות קרנות פנסיה, והשוואת תשואות תוכנית “חסכון לכל ילד”.
גם אם אין לכם מומחיות פיננסית, היכנסו למיי גמל נט ותוכלו בקלות לראות מה עשה הכסף שלכם.

הצטרפו ל– “אזור האישישל מיי גמל נט, ותוכלו לקבל התראה ישירות למייל כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של קופת הגמל, קרן ההשתלמות, קופת גמל להשקעה,  פוליסת חיסכון, קרנות פנסיה, ותוכנית חיסכון לכל ילד שלכם.


השוואת תשואות קופות גמל                         השוואת תשואות קרנות השתלמות

השוואת תשואות קופות גמל להשקעה           השוואת תשואות פוליסות חיסכון

השוואת תשואות קרנות פנסיה


הבהרה: המאמר נכתב על ידי מערכת אתר מיי גמל נט כשרות לגולשים. במידע עלולות ליפול טעויות, ועשויים לחול בו שינויי חוק ושינויים אחרים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לביצוע פעולה בקופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, פוליסות חיסכון או כל חיסכון או נייר ערך אחר, ואין לראות בהם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם, והכל בכפוף לתנאי השימוש של האתר.


נתוני התשואות והאחזקות המוצגים באתר מיי גמל.נט, מקורם במאגרי המידע הממשלתיים השונים של משרד האוצר ו- רשות שוק ההון, בפרט אתרי גמלנט, ביטוח נט, ו- פנסיה נט, הנגישים לציבור.